5 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek 77

Co takiego wydarzyło się we wczorajszym odcinku? Czy Alex i Gery będą razem? Co z Leonettą? Czy nadal będą się kłócić? A może wspólna piosenka ich połączy? Czy Germanie będzie wreszcie razem? A może dojdzie do pocałunku? Sprawdźcie!


Odcinek: 




Streszczenie: Priscilla na szczęścia zatrzymała auto i nikomu nic się nie stało. Priscilla jest "przerażona" tym, że jej córce mogło się coś stać. Leon chce porozmawiać z Clementem. Dieletta ćwiczy układ taneczny.  Rozmawiają o Leonettcie (rozmowa poniżej). Violetta rozmawia ze swoim ojcem, gdy on wychodzi przychodzi Priscilla. Priscilla przyszła aby wszystkich przeprosić. Gdy Violetta ją zauważa od razu woła ojca. Violetta śpiewa "Habla si puedes". Gdy Violetta jest już w swoim pokoju i pisze w pamiętniku przychodzi do niej Ludmiła. Ich rozmowa poniżej.Uczniowie pokazują Gregorio choreografię.  Fedemila się tuli. Uczniowie śpiewają "Llamame". Camila ćwiczy z Clementem. Kiedy Clement mówi jej, że ją kocha i ma dojść do pocałunku Gery to widzi i przerywa im. Jednak Clement nie mówił tego szczerze tak było w scenariuszu. Gery nie chce słuchac wyjaśnień i odchodzi on nich, a Clement zaraz biegnie za nią. Broduey znajduje scenariusz, który upadł i leżał na ziemi. Leonetta się kłóci. Clement dogania Gery, jednak ona cały czas nie chce go słuchać. Między Germangie prawie dochodzi do pocałunku. Violetta śpiewa "Abrazame y Veras" gdy Leon słyszy tę piosenkę rozmawia chwilę z Violettą o piosence i razem zaczynają śpiewać. Wychodzi im to prześlicznie. 



Tłumaczenia rozmów: Ludmiła i Violetta, Diego i Fran, Leon i Violetta oraz Fede i Ludmi pojawią się ok. 17.30 



Tłumaczenia:

1. Ludmiła i Violetta

L: Cześć, mogę wejść? 
V: Tak, oczywiście, wchodź
L: Mogę usiąść?
V: Tak, oczywiście. 
L: Mogę spać tutaj? 
V: Oczywiście, jeśli chcesz, możemy spać razem w pokoju, jak siostry 
L: Tak, jak siostry
V: Jak siostry na zawsze. 
L: Tak
V: Mogę cię...
L: Tak.  Poczekaj, poczekaj to nie jest to o co pytałam.
V: Ale powiedziałaś, że tak. 

2. Diego i Fran 
Część, w której zaczynają mówić o Leonettcie. 

D: Co to jest?
F: To dziwne
D: Co się stało?
F: Miałam kartkę Violetty z tekstem, który komponowała
D: Na serio?
F: Co to?
D: Myślę, że mam inny.. Myślę, że mam tekst Violetty
F: Ah, to jest moje. 
D: I to, i to spadło Leonowi, a ja musiałem podnieść. 
F: Spójrz, wygląda na to, że trzymamy kartki z tym samym tekstem. 
D: Tak, wygląda na to, że są identyczne, dzięki czemu słowa mają znaczenie. 
F: I dokonali tego samego utworu, to niesamowite.  Inne kartki, ale wszystko się zgadza. Widzisz to jest dowód, na to, że Leon i Violetta muszą być razem, są sobie przeznaczeni! Jeśli uda im się skomponować piosenkę, która ich połączy, to będą razem. Mogą być razem jeśli chcą. Dlatego teraz... 
D: Dlatego, ze cię kocham muszę porozmawiać z Violettą. 
F: Nie mieszaj się!
D: Proszę. Czemu nie? 
F: Bo nie 
D:  Muszą zdecydować. Ich związek jest tylko ich. 
 F: Muszę im pomóc. 
D: Dość Francesca. Nie możesz za nich decydować, posłuchaj mojej rady. 

3. Leon i Violetta

L: To co grałaś to moja piosenka?
V: Tak, tak i nie. Francesca znalazła moją kompozycję, a Diego twoją i to jest ta sama piosenka. 
L: Na serio? 
V: Tak. 

4. Fede i Ludmi

F: Violetta powiedziała mi, co się stało. 
L: Tak, ale nie będę teraz mówić o tej sprawie. 
F: Dobrze, rozumiem cię. 
L: Ale potrzebuję Cię, abyś mnie przytulił. 
F: Jeśli istnieje coś, co upaja ból...
L: To jest właśnie to. 
F: Proszę, nie bądź teraz z dala ode mnie. 
L: Wiesz co się ze mną dzieje, jesteś jedyną osobą, którą mam. Było naprawdę źle, nie mogę zaufać swojej matce. Fede nikomu nie mogę ufać. 
F: Hej, masz mnie. Rodzinę Germana, Violettę, Olgę
L: Nikt nie może jej zastąpić. Jedyne co mam, to nadzieję, że będzie lepiej. 

Brak komentarzy: