1 lutego 2015

[Tłumaczenie] Zapowiedź 76 odcinka

Przed nami ostatnie odcinki Violetty. Co takiego się w nich wydarzy? Czy Leonetta będzie w końcu razem? A może Violetta wybierze Clementa,a  z Leon będą nadal tylko przyjaciółmi? Kto postanowi zrezygnować z projektu? Dowiemy się w najbliższych odcinkach. Jeśli jesteście ciekawi zapowiedzi jutrzejszego odcinka zapraszam! 


Zapowiedź: 

Priscilla: Wszyscy jesteście kłamcami. I będziecie żałować, że mnie poniżyliście. 
German: Chodzi mi o to, co zrobiła Violettcie i co może zrobić Angie. Jeśli zrobiłaby coś Angie, a mnie nie byłoby, aby ją chronić, nigdy bym sobie tego nie wybaczył. 
Malena: Dzwoniłam do ciebie, bo myślę, że najlepiej będzie, jeśli przestaniemy się widywać. 
Camila: I w jednej scenie muszę pocałować bohatera. 
Angie: Nie mogę uwierzyć, że masz miłość swojego życia przed oczami i nic nie robisz. 
Facet: Dobrze, skończyłem swoją pracę. 
Priscilla: I co zrobiłeś? 
Facet: Majstrowałem przy hamulcach w samochodzie Angie. 
Priscilla: Co?!
Maxi: Dzwoniłem do was, bo jest mi naprawdę przykro ale... rezygnuje z projektu zespołu.
Clement: Violetta i Leon nie mogą nadal być osobno. 
Gery: Ale jeśli coś powiesz, to stracę Leona na zawsze. 
Leon: Cześć Gery.
Gery: Leon...
Leon: Cześć, chcesz mi coś powiedzieć?
Leon: Clement nie chce być twoim przyjacielem, on chce być twoim chłopakiem. A ty, czego chcesz?
Violetta: A co jeśli chce być z Clementem? Masz jakiś problem?

Jesteście ciekawi jak Leon zareaguje na słowa Violetty?

Brak komentarzy: