14 lutego 2015

[Opracowanie] Abrazame y Veras


Abrazame y Veras to piosenka, którą napisali dla siebie Violetta i Leon. Jak wiecie ta para ma wyjątkową więź. Potrafią w danej chwili myśleć o tym samym, śnić i komponować. W pierwszym sezonie Leonowi i Violettcie przyśniło się "Podemos". W drugim "Nuestro Camino". To dwie piosenki, które im się wyśniły. Abrazame y Veras nie wyśniła się, jak poprzednie, a została skomponowana przez nich, gdy nie byli razem. W rozwinięciu tłumaczenie, opracowanie i wymowa. Zapraszam! 



Tekst oryginalny: 

No me digas lo que piensas 
Creo que lo se 
Solo mirame un instante 
Y lo adivinare 

Que dificil fue querernos y dejarnos  a querer 
Y al final de este camino
Encontrarnos otra vez 

En tus ojos no hay secretos 
Yo lo puedo ver 
Siempre tienes la palabra 
Y me hace sentir bien 
Que dificil fue querernos y volvernos a querer 
Si el amor es verdadero 

Todo puede suceder! 

Quedate junto a mi 
Paso a paso en el camino 
Voy a hacerte feliz 
Y que el miedo este prohibido 
Abrazame y veras 
Que eres lo que necesito 
Y no encuentro la manera de decir 
Que le das luz a mi vida
Desde que te vi 

Ahora tomame la mano, no quiero esperar 
Siente el viento en nuestras alas 
Vamos a volar
Y que bien se siente amarte 
Cuando a mi lado estas 
Y que hermoso es mirarte

Y abrazarte una vez mas!

Quedate junto a mi 
Paso a paso en el camino 
Voy a hacerte feliz 
Y que el miedo este prohibido 
Abrazame y veras 
Que eres lo que necesito 
Y no encuentro la manera de decir 
Que le das luz a mi vida x2 
Porque tu eres mi energia 
Tu le das luz a mi vida 
Desde que te vi
Desde que te vi
Desde que te vi...



Tłumaczenie: 

Nie mówi mi, co myślisz
Myślę, że to wiem 
Wystarczy spojrzeć na mnie chwilę 
i zrozumiesz

Tak trudno było się kochać i zostawić 
A na końcu tej drogi 
Spotykamy się ponownie 

W twoich oczach nie ma żadnych tajemnic 
Widzę to 
Zawsze masz słowa 
Które sprawiają, że czuję się dobrze 
Nasza miłość była trudna
Jeśli miłość jest prawdziwa 

Wszystko może się zdarzyć

Zostań ze mną
Krok po kroku na tej drodze 
Będę cię uszczęśliwiać 
I strach jest zakazany 
Przytulisz mnie i zobaczysz 
Że jesteś tym, czego potrzebuję 
I nie mogę znaleźć sposobu, aby powiedzieć 
Że dajesz światło mojemu życiu 
Odkąd Cię ujrzałem 

Teraz chwyć mą dłoń, nie chcę czekać 
Poczuj wiatr w naszych skrzydłach 
Polećmy... 
Jak dobrze czuć miłość do Ciebie
Kiedy jesteś obok mnie 
I tak pięknie jest patrzeć na Ciebie

I przytulić Cię jeszcze raz! 

Zostań ze mną
Krok po kroku na tej drodze 
Będę cię uszczęśliwiać 
I strach jest zakazany 
Przytulisz mnie i zobaczysz 
Że jesteś tym, czego potrzebuję 
I nie mogę znaleźć sposobu, aby powiedzieć 
Że dajesz światło mojemu życiu  x2
Jesteś moją energią 
Dajesz światło mojemu życiu 
Odkąd Cię ujrzałem

Wymowa: 

No me digas lo ke pjensas
Kreo ke lose
Solo mirame un instante
I adiwinaree
Ke difisil fłe kerernos, i deharnos a kerer
I al final deste kamino enkontrarnos otra wez
.
En tus ohos noaj sekretos
Jo lo płedo wer
Sjempre tjenes lapalabra
Ke miase sentir bjen
Ke difisil fłe kerernos, i wolwernos a kerer
Si elamor es werdadero, todo płede suseder!
.
Ref. Kedate huntłami
Paso apaso en el kamino
Woj aserte feliz
I ke mjedo est projbido
Abrazame i verez
Ke eres lo ke nesesito
I noenkłentro la manera de desir
Ke le das lus a mi wida
Desde ke te wi
.
Ałra tomame la mano, no kieresperar
Sjento elwiento en nłestras alas
Wamos a wolar...
I kebien sesjente amarte
Kłando amilado estas
I kermoso es mirarte
I abrazarte una wes mas!
.
Ref. Kedate huntłami
Paso apaso en el kamino
Woj aserte feliz
I ke mjedo est projbido
Abrazame i verez
Ke eres lo ke nesesito
I noenkłentro la manera de desir
Ke le das lus a mi wida [x2]
Loke tłeres mi enerhija
Tu ledas lus a mi wida
Desde ke te wi [x3]


Piosenka opowiada o uczuciu jakim darzą siebie Violetta i Leon. Opowiada o tym, że na swojej drodze napotkali wiele przeszkód, ale i tak wiedza, że na końcu zawsze sie spotkają i, że jeśli ich miłość jest prawdziwa wszystko może przetrwać, wszystko może się zdarzyć. Piosenka jest wyjątkowa i bardzo romantyczna, magiczna. Choć w polskim języku nie jest aż tak magiczna. Ukazuje, że ta dwójka nie potrafi bez siebie żyć. I w finale miała magiczny anturaż występu. 

A wam jak podoba się piosenka? 



Brak komentarzy: