4 lutego 2015

[Violetta 3] Odcinek 76

Co takiego wydarzyło się po weekendowej przerwie? Co słychać u Violetty? Czy Alex nadal będzie uczęszczał do Studia? Co takiego Violetta powie Leonowi, gdy przyjdzie do niej? Jak na to zareaguje? Czy Leonetta znów będzie się tylko kłóciła?  A może połączy ich wspólna piosenka? Co z Fedemilą? Czy Alex i Gery będą razem?  Sprawdźcie! 



Odcinek 76 


Streszczenie:  Violetta i Clement są zadowoleni, że Nicolas zmienił zdanie, gdy zobaczył Alexa na scenie. Gery i Leon rozmawiają o Clemencie.  Gery mówi, ze nie jest zakochana w Clemencie. Mówi, ze Clement jest jej przyjacielem. German i Angie rozmawiają o Priscilli. Andres rozmawia z Maleną.  Nicolas mówi swojemu synowi, że muzyka jest jego życiem Gdy Violetta rozmawia z Angie przychodzi Clement i mówi jej o rozmowie z ojcem i, że bedzie chodził do Studia. Przytulają się i niestety widzi to Leon. Violetta patrząc na minę Leona pyta się go czy wszystko w porządku. Alex mówi po co przyszedł do Violetty i szybko się zmywa. Rozmowa Leonetty poniżej. Andres śpiewa Malenie piosenkę Leona "Amor en el Aire". Olga i Ramallo jak zwykle nie mogą się dogadać. Jade siedzi w parku i gra na gitarze. Zauważa ją Clement i podchodzi, zaczynają rozmowę. Violetta śpiewa "Abrazame y Veras". Violetta przez przypadek gubi kartkę z tekstem piosenki, którą potem znajduje Fran. Rozmowa Fedemiły poniżej. Leon śpiewa "Abrazame y Veras". Wchodzi Diego i chłopaki przez chwilę rozmawiają, Diego zaczyna temat o violettcie. Leon wychodząc zapomniał o tekście i tekst trafia w ręce Diego. Clement śpiewa "Tienes Todo". Gery patrzy na Clementa i przypomina sobie słowa Leona. Angie i Violetta już mają wsiadać od samochodu ( w którym znajomy Priscilli majstrował przy hamulcach) ale na szczęście nie wsiadają, ponieważ zauważają kłótnię Ludmiły z jej matką. Violetta pyta się ludmile czy wszytsko w porządku i razem z Angie zabierają ją ze sobą. Dziewczyny już jadą, jednak Priscilla, która dowiedziała się o braku hamulców biegnie za nimi i próbuje zatrzymać.  W końcu udaje jej się zatrzymać samochód. Gdy Ludmiła wysiada Priscilla przytula ją. 

Tłumaczenia: 

V: Cześć Leon, jak się masz? Wszystko w porządku? 
L: Dobrze. Olga mnie wpuściła, ale... Nie sądzę, aby to był właściwy moment. 
C: Nie, Leon przyszedłem podziękować  Violettcie. 
V: Tak, ponieważ...
C: I również chciałem podziękować tobie. Dobrze. 
V: cześć. Potem porozmawiamy. 
L: Przyszedłem z tobą porozmawiać. Ale myślę, że nie mam wiele do powiedzenia. 
V: Chcę wiedzieć, co ci się stało
L: Mi?Nic.Jest dobrze. A ty, co jest z Cementem? 
V: Clement jest moim przyjacielem. 
L: I jak długo będziecie przyjaciółmi?
V: Jesteś zazdrosny. Jesteś zazdrosny?  
L: Podoba ci się? 
V: Możesz odpowiedzieć, jesteś zazdrosny czy nie? Nie możesz odpowiedzieć na to pytanie, bo
L: Możesz mi odpowiedzieć? Clement nie chce być twoim przyjacielem,on chce być twoim chłopakiem. A ty, czego chcesz? 
V: Zawsze znajdziesz sposób, aby mnie zmylić. Ale zadam ci pytanie. Co się stanie jeśli chcę być z Clementem? Masz jakiś problem? 
L: Jesli chciałaś być z Clementem, dlaczego mi nie powiedziałaś? 
V: Jest moim przyjacielem. I ty też jesteś moim przyjacielem. Przyszedłeś do mnie do domu, aby zrobić scenę zazdrości, jakbyś był moim chłopakiem. 
L:Ja nie robię sceny 
V: Tak, jest. Przyszedłeś tu mówić źle o Alexie 
L: Nie
V: Tak
L: Mówiłem źle o Clemencie nie o Alexie. 
V: Wiem, że ma na imię Clement. To nie zmienia twojej opini. Nie wiedziałam, że...
L: Nie wiedzialaś, żę... Ja też. Przyszedłem do ciebie, bo myślałem, że  pomożesz  mi zobaczyć to lepiej, ale myliłem się. 
V: Tak, jesteś w błędzie jeśli myślisz, że Clement... ukrywa coś więcej.  Mylisz się. 
L: Wiedziałem, że to powiesz. Dobranoc. 

Brak komentarzy: