5 lutego 2015

[Tłumaczenie] Zapowiedź 79 odcinka

Już dziś o 22.00 będziemy mogli obejrzeć 79 odcinek 3. sezonu Violetty. W poprzednim odcinku trochę się działo.. Pablo spodobała się nowa piosenka Leonetty. Clement nagrał filmik, który potem wysłał Violettcie Mówi na nim o Gery o rozmowie na chacie. Gery nie chce być z Clementem.  Pod koniec odcinka wszyscy są już w Sevilli. Okazuje się, że German i Angie bedą dzielić pokój.  Gdy Violetta i Leon spacerują Violettaa dostaje wiadomość od Clementa.  Co będzie dalej?



Zapowiedź: 

Tłumaczenie wykonała Karolina m dla bloga VIolettayLeon79. kopiowanie zabronione! 

German: Co powiesz na to, abyśmy jutro spędzili dzień razem? Jak ojciec z córką. 
Violetta: Jutro?   Niedawno widziałam was razem i teraz wiem dlaczego chcieliście iść razem na kolację w Sevilli. Dobra, co o tym sądzicie? 
Fede: zawsze będę z tobą. Kocham Cię. 
Clement:  Nie kocham Cię jak przyjaciółkę i naprawdę mam nadzieję, że będziemy kimś więcej. 
Nicolas: Potrzebuję twojej pomocy. 
Matias: Cóż, no oczywiście, jestem do twojej dyspozycji. 
Nicolas; Chcę pogodzić się z Jade. 
Angie:  Angie, nie będę mogła przyjść będziesz sama z tatą. 
Clement: Musisz walczyć o Violettę, jeśli naprawdę ją kochasz. 
Violetta: Myślałam, zę nigdy nie będę z tobą o tym dyskutować ale musiałam to powiedzieć. 
Leon: Powiedział mi tylko to, co ty przed chwilą. 
Diego: Kupię dla nas dwa bilety na prom i wrócimy do Sevilli. 
Matias: Znów możemy być milionerami, bo  Nicolas Cię kocha. 
Fran: O której, Diego? 
Diego: W nocy. 
Clement:  Poprzez konto Leona wysłałem na chacie wiadomość do Violetty. 
Violetta: Nie mogę uwierzyć

Brak komentarzy: