15 lutego 2015

[Tłumaczenie] Odcinek 80 - część 2

Dwa tygodnie temu zakończył się serial Violetta. Jednak wszystkie chwile wspólnie spędzone pozostaną w nas już na zawsze. Obiecałam wam, że postaram się przetłumaczyć większość ważniejszych rozmów z tego odcinka, a może nawet cały. Tłumaczenia miały pojawiać się codziennie... Jednak osoby, które czytają naszego aska wiedzą, że w tym tygodniu było mi ciężko... Teraz jednak nadszedł czas, by nadrobić zaległości. W rozwinięciu znajdziecie tłumaczenie kilku rozmów z ostatniego odcinka naszej telenoweli. Zapraszam! 


Tłumaczenie wykonała Karolina M. Kopiowanie zabronione! 

Leon: Gery, Clement.. 
Violetta: Myślę, że musimy porozmawiać. 
Clement: Myślę, że po tym wszystkim, co się wydarzyło powinienem was przeprosić. Ta sytuacja wymknęła nam się z rąk i biorę za to pełną odpowiedzialność. 
Gery: Nie, nie możesz wziąć całej winy na siebie. Właściwie to, co chcę powiedzieć, to to, że to był mój pomysł. Przekonałam Clementa, aby pisał na chacie. Przepraszam, wpadłam w obsesję i walczyłam, ale mam nadzieję, że kiedyś mi wybaczycie. 
Violetta: To prawda, to co zrobiliście było bardzo złe. Zrobiliście wiele złego bym była z dala od Leona. To była jedna z najsmutniejszych rzeczy jakie mi się przydarzyły, ale dziękuję, że powiedzieliście prawdę, ponieważ teraz możemy być razem. Dziękuję... 
Leon: Wybaczyliśmy wam. Teraz ważne jest, abyście sobie wybaczyli, to było bardzo złe. Dobrze, że powiedzieliście prawdę, a teraz musimy zająć się innymi sprawami.  
Clement: Zasługujecie, aby być razem. Jesteście wyjątkowymi osobami o tak wielkim sercu. Życzę wam jak najlepiej. 
Gery: Ja też. 
Violetta: Nic nie mów.. Jest dobrze 
Gery: Clement miał racje, źle robiliśmy.
Leon: Dobrze, było dużo dramatów, co się stało, to się stało, ale zaczynamy od zera, ok? 
Gery i Alex: Tak. 


Violetta: Oczywiście mój plan się nie powiedzie...
Ludmiła: I co masz teraz zamiar zrobić, Violetta? 
Violetta: Nie wiem, mam nadzieję, że mój plan wypali. 
Ludmiła: Możesz na mnie liczyć. 


L: Spójrz. Podoba Ci się?
V: Nie mógł być piękniejszy. 
L: Tak?
V: tak. 
L: Czy uczynisz mi ten zaszczyt? 
V: Tak oczywiście. 



Violetta: Każdy w jakiś sposób stara się postawić krok w kierunku przeznaczenia. 


Ramallo: Ah, czuję się bardzo źle, dlaczego, nie lubię tego, nie chcę się tak czuć [..] 
Olga: Ah, mój drogi jak ty wyglądasz.. Och, masz gorączkę. 
[...] 


Ludmiła: Czy możesz mi powiedzieć z czego się śmiejesz?
Federico: Z motyli. 
Ludmiła: Ok. Nie to są gwiazdy Federico, dobrze się czujesz? 
Federico:Czuję się inaczej, ale jest to bardzo miłe uczucie. [..] Patrzę na Ciebie i wszystkie kolory stają się bardziej intensywne, rozumiesz? To jak ponowne odkrywanie świata. Ale teraz razem, i to co się zbliża.. 
Ludmiła: Co to? 
Federico: To szczęśliwe motyle. Mówią, że zawsze pojawiają się, gdy jesteś zakochany.  [..] 
Ludmiła: To nie dzieje się tylko tobie. Mnie też to się zdarza. 

Z racji tego, że mam teraz ferie tłumaczenia będą pojawiać się w najbliższych dniach. 

Brak komentarzy: