10 grudnia 2014

[Violetta 3] Odcinek 57


Za nami już 57 odcinek trzeciego sezonu Violetty. Jeszcze tylko 3 odcinki i kolejna miesięczna przerwa. Wszystko powoli się układa idąc po drodze długiej i krętej. Po co Leon przyszedł do Violetty? Czy teraz miedzy tą dwójką wszystko będzie już w porządku? Czy będą wreszcie razem? Kto ma zająć miejsce Ludmiły w U-mix? Gery znów się wtrąci, ale czy to spodoba się Leonowi? Sprawdźcie sami! 

Post zawiera streszczenie oraz tłumaczenia fragmentów. 

Streszczenie:  Rozmowę Leonetty macie przetłumaczoną poniżej. Ludmiła nie może znieść wymagającej matki.  Maxi nie może uwierzyć, że Matylda wraca do Polski. Ramallo wypowiada się na temat miłości.  Ludmiła nie może uwierzyć, ze Naty ma zająć jej miejsce w U-mix. Leon decyduje się zrobić imprezę pożegnalną dla Matyldy. Ludmiła dowiaduje się on Naty o imprezie, która odbędzie się w garażu Leona. Violetta śpiewa Amor en el aire. Wszyscy przychodzą na próbę, ale okazuje się że zamiast próby jest impreza.  German i Priscilla nie mogą chyba liczyć na przyjemny wieczór jeśli w domu jest Ramallo i Olga. Violetta i Ludmiła przychodzą na imprezę bez zaproszenia. Wszyscy razem z Matyldą śpiewają Supercreativa. Leon pyta się chłopaków kto zaprosił Violettę.  Ona słyszy te słowa i czuje się urażona, jednak nie udało jej sie usłyszeć jak Leon mówi że mu to nie przeszkadza.  Gdy Fran wspomina to Leonowi, Gery postanawia się wtrącić, ale to bardzo nie podoba sie Leonowi. Podczas gdy Pris i German mają miły wieczór, do domu wraca smutna Violetta.  Matylda chce, aby Maxi spróbował porozmawiać z Natalią.  Alex martwi się o Gery.  Pablo również jest zaskoczony imprezą w garażu Leona. Ludmiła i Federico śpiewają Si es po amor. Violetta ma wątpliwości co do Leona.  Podczas gdy Violetta śpiewa Leon przychodzi posłuchać i prosi ją p rozmowę, którą macie poniżej. Violetta nie przychodzi na próbę, co bardzo denerwuje Gregorio.  Jade chce o tym poinformować Germana.  Gregorio nie chce w swoim spektaklu tak nieodpowiedzialnej osoby jak Violetta.  Nową gwiazdą U-mix zostaje Lena, siostra Naty.  Violetta chciałaby aby Leon był przy niej i jak na zawołanie chłopak staje za jej plecami.


Tłumaczenia: 

1. Leon i Violetta na początku odcinka

V: Nie wierzę, że tutaj jesteś. Jak?
L: Tak. 
V: Nie mogę uwierzyć.
L: Przyszedłem z tobą porozmawiać. Ostatnim razem nie byłem sprawiedliwy. Nie słuchałem cię i nie wierzyłem ci. Kiedy mówiłaś o tym mailu. Teraz wiem, że to nie ty go wysłałaś. 
V: Wysłał mój tata, ale ty go dostałeś. Rozumiesz?
L: Tak. Dzwonił do mnie.  Dzwonił,aby porozmawiać i wszystko wyjaśnił. 
V: Dobrze. Jak dobrze, jak dobrze, ze mnie rozumiesz. I Leon jak nie chcę się z tobą kłócić. 
L: Ja również. To niesprawiedliwe, ze jesteśmy tacy. 
V: Tak. Napisałam ten mail, bo byłam zła, bo byłam... byłam zła i nic więcej. Napisałam inny, w którym to co czuję naprawdę, ale go usunąłeś. 
L: Już nigdy nie usunę żadnego maila. 
V: Nie martw się, bo już nic podobnego się nie wydarzy. 

2. Violetta i Leon w Studio. 

V: Jak dobrze, że postanowiłeś za mna porozmawiać, bo tak naprawdę to cię nie rozumiem. Przyszedłeś pogadać ze mną i wszystko było dobrze, a potem się zdenerwowałeś. Nie rozumiem. 
L: Wczoraj w twoim domu uregulowaliśmy sprawy z mailem, z twoim tatą i tym wszystkim. Wybaczyłem ci. Ale nie powiedziałem, ze wszytko jest już perfekcyjnie.  Nadal sądzę, że nasza historia już minęła. I jest częścią przeszłości. Próbowaliśmy tyle razy, cały czas, ale to niemożliwe. To mnie unieszczęśliwia, to ciebie unieszczęśliwia. Nie jest dobre dla naszej dwójki. 
V: Również. Równiez cię rozumiem. To nie jest łatwe, ale przez te wszystkie dni spróbuje się skupić na przyjaciołach, a ty to utrudniasz. Będzie mi trudno, ale spróbuję. Obiecuje ci to. Leon zdecydowałeś zakończyć naszą historie i ... Ja przysięgam ci, ze próbowałam przestac o tobie myśleć.  Przysięgam, że próbowałam zapomniec i wyrzucić cię z mojej głowy ale nie ... nie potrafię. Jestem sama i myślę o tobie, jestem z przyjaciółkami i myślę o tobie, śpiewam i myślę o tobie. Jesteś częścią mnie.  Denerwuje mnie to, bo nie chce cały czas o tobie rozmyślać, ale nie mogę!  Obiecuje ci, że spróbuje, bo chcę być bliżej ciebie, uszczęśliwić cię i sprawić że będzie dobrze. 

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

świetny post :) Mogłabyś przetłumaczyć co Leon powiedział do Violetty pod koniec zapowiedzi 58 odcinka?

Unknown pisze...


L: Wczoraj powiedziałem ci, że lepiej będzie jeśli będziemy osobno, ale...
V: Widziałam cię. Byłeś tam, nie? W miejscu gdzie rozpoczęła się nasza historia

Anonimowy pisze...

Kiedy streszczenie 59?

Unknown pisze...

Właśnie zabieram się za pisanie :) Możliwe też, że przetłumaczę zapowiedź kolejnego.

Anonimowy pisze...

A o czym Fede i Ludmi rozmawiali przed zaśpiewaniem piosenki ??

Unknown pisze...

Jeżeli chodzi o 60 odcinek to:

Fede: Cieszę się, że zdążyłaś na czas.
Ludmi: Tak. Tak ja również.
Fede: Wysłałem ci dużo wiadomości.
Ludmi: A tak? Tak, tak. Chodzi o to, że bardzo się tutaj śpieszyłam i zwyczajnie nie zwróciłam uwagi na telefon przez tę sytuacje.
Fede: A okey. Coś się stało? Miałaś jakieś problemy i dlatego się spóźniłaś?
Ludmi: Tak. Mniej więcej. W każdym bądź razie zdążyłam.
Fede: Jak to mniej więcej?
Ludmi: Mniej więcej. Zwyczajnie mniej więcej.
Fede: Po prostu nie chcesz mi powiedzieć co sie stało.
Ludmi: Nie. Ty również, Federico nie zawsze mi mówisz.
Fede: Dobra, czyli? Nie wiem jakim cudem mogłem czekać, aż zechcesz do mnie wrócić.

Jeżeli chodziło ci o inną rozmowę to napisz z którego odcinka.