10 grudnia 2014

[Violetta 3] Odcinek 56


Na początku chciałabym was przeprosić, że odcinek pojawił się dopiero teraz, ale wczoraj miałam dużo nauki i nie mogłam napisać nawet jednego krótkiego posta.  Wracając do odcinka co takiego się w nim wydarzyło?  Czy coś się zmieni pomiędzy naszymi ulubionymi parami?  Czy Alex zgodzi się kryć sekret rodzeństwa La'Fontaine? Czy Matylda zdecyduje się wrócić do Polski? Przekonajcie się!

Post zawiera streszczenie i tłumaczenie. 


Streszczenie: Violetta nie potrafi zrozumieć,że to właśnie jej ojciec wysłał tego maila Leonowi. Uczniowie Studio cieszą się, że będą pracować z All4you. Ludmiła stara się odejść z U-mix z godnością.  Clement zgadza się kryć sekret rodzeństwa La'Fontaine wzamian za to samo z ich strony.  Gregorio nie chce, aby uczniowie współpracowali z All4you, ale German i Angie są przekonani że to świetny pomysł. Zespół chłopaków gra nową piosenkę. Leon nie może uwierzyć, że chłopacy podejmują decyzję za jego plecami.  Podczas kolacji Violetta nie może przełamać się na rozmowę z tatą, a Priscilli bardzo się to nie spodobało i uważa że dziewczynie powinno się ustanowić jakieś limity. Maxi i Matylda spiewają Ser Mejor po angielsku. Maxi mówi Matyldzie, ze jego historia z Naty jest skończona, a Matylda mówi, że Naty ciągle chce z  nim rozmawiać ale on nigdy nie chce jej wysłuchać. Alex ma inne problemy niż Violetta i to intryguje Gery. Angie jest oburzona że Pris uważa się za matkę Violetty i zajmuje się jej wychowaniem. Leon nie zgadza się na obecność Violetty w swoim garażu. Pris jest zazdrosna o Angie. Ludmiła ukrywa przed mamą, ze została zwolniona. Dziewczyny przekazują Violetcie decyzję Leona. Rozmowę Ludmiły i jej mamy macie na dole. Angie śpiewa dla Germana Amor en el Aire.  Natalia błaga Matyldę, aby ta nie zraniła Maxi'ego   i nie zmarnowała takiego szczęścia jakie dostała. Z pamiętnika Violetty wylatuje zdjęcie Leona.  Pomimo, ze stara się to ignorować, nie wychodzi jej to.  Violetta jest zła na siebie, że Leon cały czas jest w jej sercu. Ramallo boi się ze Beto i Olga wrócili do siebie.   Matylda decyduje się wrócić do Polski. Fran nie może uwierzyć że Violetta "wyrzuca" wszystkie rzeczy związane z Leonem.  Violetta chce o nim zapomnieć.  Gdy Violetta mówi, że gdyby Leon jej teraz szukał to może uwierzyłaby, że nadal mu na niej zależy ale i tak jest to nie możliwe, w tym momencie Leon pojawia się w jej pokoju. 


Tłumaczenie: 

  Ludmiła i Pricilla

L: Wiesz wszystko, nie? 
P: Zdajesz sobie sprawę. że zmarnowałaś jedyną szansę jaką miałaś? Wiesz jak skończysz Ludmiła?  W cieniu Violetty, prawdziwej gwiazdy. Jesteś bezużyteczna. 
L: Wiesz co, mamo? Nie interesuje mnie to co mówisz. Nie interesuje mnie. Już mnie nie interesuje. Jestem kim jestem i będę kim chce. Wiesz co? Nie chce więcej kłamać! Straciłam Federico, straciłam przyjaciół dla bycia gwiazdą, którą ty chcesz mnie uczynić! Teraz to się skończy. Zmieniłam się, I wiesz co? Życzę Ci, abyś ty też się zmieniła bo stracisz Germana i wszystko co masz! 

Brak komentarzy: