18 grudnia 2014

[Violetta 3] Nowe piosenki zespołu chłopaków

W tym sezonie zespół chłopaków miał wiele przygód. Najpierw You-Mix odmówił im współpracy, a potem Diego odszedł z zespołu...  Tym wszystkim najbardziej przejmował się Leon, który swoją przyszłość wiązał właśnie z zespołem.  Po jakimś czasie do zespołu dołączył Federico, który zastąpił Diego.  Chłopacy zaczęli tworzyć nowe, wspaniałe piosenki.  Zaczęto również nagrywać do nich teledyski. Tłumaczenia piosenek powinny pojawić się jeszcze w grudniu. Natomiast piosenki znajdziecie w rozwinięciu!


1. "MIL VIDAS ATRÁS"- "TYSIĄC POPRZEDNICH ŻYĆ"  [TŁUMACZENIE]









2. MÁS QUE UNA AMISTAD- WIĘCEJ NIŻ PRZYJAŹŃ









3. ES MI PASIÓN -  TO MOJA PASJA 







4.  MI PRINCESA - MOJA KSIĘŻNICZKA 



Bezpośredni odnośnik do obrazka


Moim zdaniem wszystkie piosenki są prześliczne. Ale szczególnie podoba mi się "Mil vidas atras". 

A wam która piosenka najbardziej się podoba? 

Brak komentarzy: