13 grudnia 2014

[Violetta 3] Odcinek 60

Wczorajszy 60 odcinek niestety był już ostatnim przed kolejną miesięczną przerwą.  Jak się pewnie domyślacie, dla fanów Leonetty odcinek był wspaniały, przepiękna scena Loenetty.  Czy aby na pewno wszystko idzie po naszej myśli? Czy to już koniec wszystkich problemów?  Czyżby nowa serialowa para?  Czy German zwyczajnie pozwoli wyjechać swojej miłości? Sprawdźmy!


Streszczenie:  Violetta mówi Leonowi, ze jest dla niej bardzo ważną osobą, ale jednak zawsze ich historia się kończyła.  Violetta mówi, że nie może zapomnieć o nagraniu na blogu Andresa, gdzie on mówi,  że nawet najpiękniejsza  miłość  może się skończyć.  Mówi Leonowi że nie musi się już więcej martwić o nią i że ma się dobrze. Intryga Ludmiły okazuje się sukcesem dla Leny. German nie może uwierzyć, że Angie chce wrócić do Europy. Pyta ją czy to już podjęta decyzja.  Angie mówi że tak i że nie chce wrócić do takich sytuacji jakie już przechodzili i nie chce żeby inni czuli się przez nia źle.  German również nie chce, aby stało sie to samo.  Więc na pytanie Angie czy zgadza się z nia odpowiada tak. Mówi też że podjeła decyzję a on musi ja uszanować. Matias chce chronić swoją siostrę.  Ludmiła i Violetta mają problemy, którymi sie dzielą.  Leon mówi Maxi'emu że on i Violetta nie wrócili do siebie.  Andres mówi Violettcie, że Leon chciał do niej wrócić.  Violetta jest zła na siebie, że nie dała dojść chłopakowi do słowa.  Leon śpiewa Amor en el aire. Violetta próbuje dodzwonić się do niego, ale Gery psuje jego telefon.  Ramallo nie może uwierzyć, że German zwyczajnie pozwoli wyjechać swojej miłości.  Ludmiła i Violetta są jak siostry, ale nie zamierzają się do tego przyznać.  Diego nie słucha sie ojca. Ludmiła śpiewa nową wersję Quiero.  Jej matk ajest na nią wściekła za akcje z sabotażem prezentacji Leny i zamyka ja w pokoju.  Miejsce nagrania teledysków jest niesamowite.  Olga przez przypadek uwalnia blondynkę.  All4you nagrywa teledysk do swojego najnowszego hitu.  Violetta dowiaduje się, że Leon nie odebrał on niej, ponieważ zepsuła mu się komórka.  Ludmile udaje się zdążyć na czas.  Angie śpiewa Habla si puedes i po chwili dołącza do niej German.  Rozmowa Leonetty poniżej.  Ramallo dowiaduje się o sekrecie Olgi i Beto.  Gery jest bardzo smutna, wiedząc że ona i Leon nigdy nie będą razem. Alex chce ja pocieszyć, przytula ja i śpiewa "Entre tú y yo". Mamy beso Alexa i Gery. Jade chce zamknąć Studio.  Violetta śpiewa Descubri i dołącza do niej Leon. Resztę musicie zobaczyć na własne oczy! 



Tłumaczenie: 

1. Leonetta przed Descubri

V: Cześć. 
L: Cześć. 
V: Jak się masz? Wszystko dobrze?
L: Tak. A u ciebie?
V: Dobrze, genialnie. Bosko tutaj śpiewać. Niesamowicie. Wszystko jest niesamowite. Jak śpiewamy, jak tańczymy, wszystko.
L: Tak, wszystko dobrze, nic więcej. Dźwięk jest bardzo dobry. 
V: Tak, akustyka. Zepsuł ci się telefon?
L: Tak. Wczoraj się zgniótł i nie mogłem w ogóle odbierać. 
V: A... Właściwie to do ciebie dzwoniłam.
L:  A tak?
V; Tak. Dzwoniłam do ciebie. 
L: Dobra, nie wiedziałem. 
V: Tak, jasne, że nie wiedziałeś! Jasne! Dzwoniłam do ciebie, bo chciałam z tobą porozmawiać. 
L: Vio...
V: Nie! Zamknij się, zamknij się. Zamknij się, bo nie chcę, abyś popełnił taki błąd jak ja. 
L: Błąd?  O czym mówisz?
V; Wczoraj kiedy rozmawialiśmy powiedziałam ci, że nie chcę być z tobą, że czuje się źle będąc z tobą, że zapomnę o tobie i że jest lepiej gdy jesteśmy osobno i powiedziałam ci to. Nie pozwoliłam ci mówić i to był największy błąd mojego życia. 
L: Czyli? Jesteś pewna?
V;  Nigdy w życiu nie byłam tak pewna. 
L; Dobrze, czyli... cieszysz się? 
V: Tak, to mnie uszczęśliwia. 
L: Bardzo cię kocham. 




Brak komentarzy: