We wrześniu a dokładniej czwartego września tego roku Martina zawita do Berlina na promocję drugiego sezonu Violetty. Byłoby anomalią, gdyby Disney nie dał możliwości fanom wygrania wejściówek na owe wydarzenia i tak też się stało. Wszystkiego dowiecie się w poście. Zapraszam!
Szansa na spędzenie niezapomnianego popołudnia z aktorką, Martina Stoessel!
Na początku nowych odcinków z "Violettą" (chodzi tu o 2 sezon, który będzie tam emitowany) od 29 września na Disney Channel, teraz masz szansę wygrać bardzo specjalną nagrodę. Rozdajemy wejściówki na ekskluzywną imprezę w dniu 4 września, Violetta w Deichmann Loft w Berlinie. Razem z przyjacielem możesz doswiadczyć aktorki Martiny Stoessel na żywo, a przede wszystkim zobaczyć jak serial kontynuuje sukces ( Chodzi tu o wypromowanie tam przez Martinę drugiego sezonu).W chłodniejszej lokalizacji wyemitujemy nowy odcinek przed premierą w niemieckiej telewizji! Ponadto otrzymasz wybraną przez siebie parę butów z nowej kolekcji Violetta Deichmann.
Wziąć udział w konkursie można tylko w tedy gdy ma się konta na stronie niemieckiego Disney Channel klik. Konkurs trwa od 19 sierpnia do 28 sierpnia 2014r. Po zakończeniu konkursu, losowanie nagród odbędzie się spośród wszystkich uczestników. Wyniki zostaną ogłoszone w ciagu 3 dni po zakończeniu konkursu. Zwycięzcy zostaną poinformowani do 31 sierpnia 2014r. Za pomocą maila lub telefonicznie. W przypadku niepotwierdzenia zgłoszenia do 2 września tego roku Disney zastrzega sobie prawo do wybrania alternatywnego zwycięzcy. Disney sponsoruje transport pociągiem, jednak wyżywienie, ubezpieczenie i nocleg należy załatwić sobie na własną rękę. Zabroniona jest sprzedaż biletów, a w razie niedostępności nie można samemu przekazać nagrody, Disney sam wybierze nowego zwycięzce. Zastrzega sobie również prawo do zamknięcia konkursu bez podania przyczyn.
UWAGA!
Udział może wziąć każdy do 18 roku życia , jednak musi on zamieszkiwać na terenie Austrii, Niemczech bądź Szwajcarii!
Aby wygrać należy odpowiedzieć, gdzie jest nagrywany serial [klik].
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz